Saturday, July 11, 2015

Thank you!

Hi everyone!

Thank you for the wonderful party tonight.  I enjoyed the conversation!  I've had a fun two years in Urakawa.  I will miss you all.  素晴らしいパーティーはありがとうございました!会話を楽しみました!浦河で楽しい2年間を過ごしました。皆さんに感謝したいと思います。

As promised, I have included the photos in this post.  約束した通り、写真をこのポストに含めました。

Thank you for being a wonderful English class.  Good luck with your English studies in the future!  And please visit me in America sometime. :) 皆さん、今までありがとうございました。英語の勉強を頑張ってください!いつかアメリカを訪ねてみてくださいね~!


Hannah
ハンナ



No comments:

Post a Comment